Nr.crt. |
Operaţiunea |
Perioada/ Data |
1 |
Depunerea candidaturilor pentru: - Membru în Consiliul FAA
|
01-05 noiembrie 2021 Luni-Joi orele 08.30 -16.30 Vineri 08.30 – 14.30 |
2 |
Desfăşurarea alegerilor: TURUL I TURUL II |
10 noiembrie 2021, orele 10-12 10 noiembrie 2021, orele 13-15 |
3 |
Validarea rezultatelor în Consiliul FAA |
12 noiembrie 2021 |
4. |
Validarea rezultatelor alegerilor în Senatul UB |
- |
Precizări:
- Alegerile se vor desfăşura pentru următoarele departamente FAA, aprobate în şedinţa Senatului UB, din data de 20.10.2021, respectiv:
- DEPARTAMENTUL DE ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ – 3 membri;
- DEPARTAMENTUL DE ECONOMIE APLICATĂ ŞI ANALIZĂ CANTITATIVĂ - 1 membru.
- Candidaturile se vor depune fizic la secretariatul FAA (secretar Maria MITRAN), prin completarea declaraţiei de candidatură pusă la dispoziţie de secretariat.
- Votul se desfăşoară exclusiv prin prezenţă fizică.
- Cadrele didactice care au contractul de muncă suspendat NU au drept de vot, conform Metodologiei Senatului pentru alegerea organelor de conducere, aprobată în şedinţa Senatului din data de 17.07.2019 (cu modficările efectuate în şedinţa Senatului din 18.09.2019).