Sesiunea IULIE 2024
Informatii admitere Etnici Români- locuri studii licență
Download Documente Admitere Studii Licenta FAA
Admiterea la programele de licență ale FAA se face online, în ordinea descrescătoare a mediei de concurs, în corelaţie cu opțiunile candidatului, în limita locurilor prezentate în oferta educațională pentru anul universitar 2024-2025. Candidaților care nu dispun de mijloace tehnice pentru înscrierea online li se pot pune la dispoziție aceste mijloace, la sediul facultății, cu condiția să aibă toate documentele solicitate.
Pentru înscrierea la concursul de admitere, candidații trebuie să completeze corect (prin utilizarea diacriticelor acolo unde este cazul) și complet toate câmpurile, din cadrul platformei, să încarce documentele solicitate, să selecteze programele de studii la care vor să se înscrie, respectiv să finalizeze încărcarea datelor și să achite taxa de înscriere.
Candidatul își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele încărcate în platformă și cele originale. Dacă la momentul înmatriculării se constată diferențe între documentele încărcate în platformă și cele originale, prezentate la facultate, din eroare sau cu intenția de a frauda concursul, candidatul este eliminat din listele de admitere și poate atrage răspunderea civilă sau penală, după caz.
Înscrierile se fac online pe platforma de înscriere a facultății în sesiunea iulie 2024.
Link-ul pentru accesarea platformei de înscrieri este https://admitere.faa.unibuc.ro/ (va fi activ doar în perioada admiterii).
Candidații care doresc să se înscrie online la sediul facultății situat în București, Bdul. Regina Elisabeta, nr. 4-12, Sectorul 3 trebuie să respecte programul de înscriere:
- de luni până vineri între orele 9.00 – 14.00
- sâmbăta și duminica între orele 9.00 – 12.00.
Candidații care doresc să se înscrie online la sediul facultății situat în Focșani, Strada Republicii, nr. 71, Mun. Focșani, Județul Vrancea, trebuie să respecte programul de înscriere:
- de luni până vineri între orele 9.00 – 14.00
- sâmbata și duminica între orele 9.00 – 12.00.
Facultatea de Administraţie şi Afaceri organizează admitere la următoarele programe de studii universitare de licenţă.
Administraţie publică; Administrarea afacerilor; Marketing; Administrarea afacerilor (în limba engleză); Cibernetică economică, Administrarea afacerilor (la FOCȘANI)
1. La concursul de admitere la studii universitare de licență se pot înscrie absolvenți de liceu cu diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta.
2. La admitere pot candida și cetățenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European și ai Confederației Elvețiene, precum și cetățenii britanici și membrii familiilor acestora, în aceleași condiții prevăzute de lege pentru cetățenii români, inclusiv în ceea ce privește taxele de școlarizare.
Candidații se admit pentru cele șase programe/specializări în baza concursului, în funcție de:
Ø Proba 1
- 50% nota probei scrise la Limba și literatura română a examenului de bacalaureat
Ø Proba 2
- 50% nota probei scrise la una din disciplinele examenului de bacalaureat (la alegerea candidatului): Economie, Matematică, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Istorie, Geografie, Informatică sau Logică și argumentare, Fizică, Chimie etc.).
Ø Pentru programul Administrarea afacerilor (în limba Engleză) este prevăzută și o probă eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS, va fi reprezentată de trimiterea eseului (de maximum o pagină - în care se va menționa programul pentru care se face înscrierea), încărcat o dată cu documentele de înscriere.
Candidații care au certificate tip Cambridge, Oxford, TOEFL, IELTS, nu trebuie să susțină proba eliminatorie.
Candidații se pot înscrie la oricare dintre programele de studii universitare de licenţă sau la toate selectând opțiunea(ile) pentru fiecare program(e)/specializare(i) dorit(e).
Candidații cu diplome de bacalaureat sau echivalent, eliberate de alte instituții decât Ministerul Educației din România, trebuie să parcurgă pașii menționați aici.
Departajarea candidaţilor se va face în funcţie de următoarele criterii:
- Media examenului de bacalaureat;
- Nota probei scrise la Limba și literatura româna a examenului de bacalaureat.
Perioada de înscriere: va fi anunțată ulterior
*Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), vă informăm că afișarea rezultatelor concursului de admitere, se va face in baza numărului de dosar generat de platformă la momentul trimiterii dosarului.
Informaţii despre admiterea la programele de licenţă:
Domeniul de ierarhizare |
Denumirea programului de studii universitare de LICENŢĂ |
Număr locuri conform HG 367/2023 |
|||||
Buget |
Locuri cu Taxă |
||||||
Buget* |
Romi |
Absolvenți de licee situate în mediul rural |
Sistemul de protecție socială |
Locuri dedicate persoanelor încadrate în grad de handicap |
|||
Ştiinţe administrative |
Administraţie publică (acreditat) Secretar: Alexandru Gina 0765543604 |
250 locuri |
|||||
Ştiinţe economice |
Administrarea afacerilor (acreditat) Secretar: Alexa Raluca 0786391233 |
200 locuri |
|||||
Marketing (acreditat) Secretar: Dodu Gina0764438797 |
150 locuri |
||||||
Administrarea afacerilor - în limba engleză (acreditat) Secretar: Dodu Gina 0764438797 |
75 locuri |
||||||
Administrarea afacerilor (la Focșani) (acreditat) Secretar: Alexa Raluca 0786391233 |
75 locuri |
||||||
Cibernetică, statistică și informatică economică |
Cibernetică economică (acreditat) Secretar: Chiriță Mariana 0761068749 |
75 locuri |
|||||
Taxa de înscriere |
150 lei / program |
||||||
Taxa de şcolarizare |
00 lei / an |
||||||
Durata studiilor |
3 ani / 6 semestre |
ACTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE:
- Diploma de bacalaureat față-verso (1 document PDF);
- Certificat de naştere;
- Certificat de căsătorie (dacă este cazul);
- C.I.;
- Adeverinţă medicală tip eliberată de cabinetele medicale școlare sau de la medicul de familie, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
- Taxa de înscriere la concursul de admitere. Scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidați şi prevăzute în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere 2024
Taxa de înscriere se poate plăti:
A) online, cu cardul, la https://po.unibuc.ro/admitere.php
B) Prin virament bancar în contul: RO41RNCB0076010452620055 (se va preciza numele candidatului și denumirea programului)
IMPORTANT!!!
Toți candidații declarați ”ADMIS” au obligația de a confirma locul obținut, conform informațiilor puse la dispoziție de către comisia de admitere, publicate odată cu afișarea listelor cu rezultatele concursului de admitere. Nerespectarea de către candidați a termenelor indicate duce la pierderea locului obținut. |
La refacerea clasamentului, după expirarea primei etape de confirmare a locului ocupat, vor fi luați în calcul doar candidații aflați pe lista de așteptare care și-au exprimat intenția de a ocupa un loc prin aducerea documentelor la secretariat. |
La finalul fiecărui an de studii, locurile de la buget se redistribuie în cadrul procesului de reclasificare, în funcție de performanța academică. Astfel, un student admis la taxă în anul I poate beneficia în anul următor de un loc la buget, dacă performanțele academice îi permit acest lucru. |
Candidații care doresc să depună documentele pentru recunoașterea și echivalarea diplomei de bacalaureat obținută în străinătate direct, online, la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București, trebuie să să trimită pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. toate documentele cerute de CNRED plus cererea de echivalare a diplomei, declarația candidatului în română sau engleză sau franceză și adresa de email, în vederea transmiterii de către Comisia de Recunoaștere și Echivalare, pe mail, a documentului în care este echivalată media din străinătate în sistemul de notare românesc.
ADRESA:
B-dul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, etaj 1, Sector 3, Bucureşti, România