secretariat@faa.unibuc.ro Program with the public:
Mon. - Thu.: Hours 12-14

Acest site este tradus automat cu ajutorul Google Translate!
Accesează aici varianta full a siteului în Română!

CALENDARUL ALEGERILOR PENTRU FUNCŢIILE DE MEMBRU ÎN CONSILIUL FACULTĂȚII DE ADMINISTRAȚIE ȘI AFACERI

 

 

 

Nr.crt.

Operaţiunea

Perioada/ Data

1

Depunerea candidaturilor pentru:

- Membru în Consiliul FAA

 

 

01-05 noiembrie 2021

Luni-Joi orele 08.30 -16.30 Vineri 08.30 – 14.30

2

Desfăşurarea alegerilor:

TURUL I

TURUL II

 

10 noiembrie 2021, orele 10-12

10 noiembrie 2021, orele 13-15

3

Validarea rezultatelor în Consiliul FAA

12 noiembrie 2021

4.

Validarea rezultatelor alegerilor în Senatul UB

-           

 

Precizări:

  1. Alegerile se vor desfăşura pentru următoarele departamente FAA, aprobate în şedinţa Senatului UB, din data de 20.10.2021, respectiv:
  • DEPARTAMENTUL DE ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ – 3 membri;
  • DEPARTAMENTUL DE ECONOMIE APLICATĂ ŞI ANALIZĂ CANTITATIVĂ - 1 membru.
  1. Candidaturile se vor depune fizic la secretariatul FAA (secretar Maria MITRAN), prin completarea declaraţiei de candidatură pusă la dispoziţie de secretariat.
  2. Votul se desfăşoară exclusiv prin prezenţă fizică.
  3. Cadrele didactice care au contractul de muncă suspendat NU au drept de vot, conform Metodologiei Senatului pentru alegerea organelor de conducere, aprobată în şedinţa Senatului din data de 17.07.2019 (cu modficările efectuate în şedinţa Senatului din 18.09.2019).