Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor
În perioada 2 – 5 Iulie 2020, în cadrul centrului de conferințe al Hotel Plutitor Splendid - Delta Dunării, a avut loc Workshop-ul "Marketing Strategic, Turism și Inteligență Artificială", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind inteligența artificială și promovarea online.
Au fost patru zile de dezbateri constructive, ce au generat idei de conținut pentru Ads-urile din rețelele sociale legate de strategia turistica a unor obiective clare.
Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele actuale privind folosirea inteligenței artificiale în social media, subliniind impactul acestor schimbări asupra strategiilor de marketing. Studenții au fost împărțiți în echipe și au prezentat detaliat planuri de marketing, unde au implementat câte o componentă de AI.
Cătălin Petre și Vali Petre, antreprenori din arealul Deltei Dunării, au prezentat situația actuala a Hotelului Plutitor Splendid și au propus teme diferite de promovare cu impact, pentru a atrage mai multi turiști. S-au făcut exerciții la nivel de echipa de lucru, mergând pe teren la obiectivele turistice din Pădurea Letea și canalul Sulina.
Evenimentul a fost susținut de:
-PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor și PRBAR Academy).
-GLOBASIG
-Hotel Plutitor Splendid - Delta Dunării