secretariat@faa.unibuc.ro Program with the public:
Mon. - Thu.: Hours 12-14

Acest site este tradus automat cu ajutorul Google Translate!
Accesează aici varianta full a siteului în Română!

MSMV si MK - Workshop EcomMasters și Campanii PPC Google - mai 2022

 

Eveniment în cadrul programului de master - Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor - si a programului de licență Marketing

 

În data de 8 Mai 2022, în cadrul Atelierului Digital Google, a avut loc Workshop-ul "EcomMasters și Campanii PPC Google", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv) și a programuui de licență Marketing (www.faa.ro/mk ), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice despre promovarea online, strategii de marketing adaptate anului 2022 și campanii PPC Google.

A fost o zi cu prelegeri ample din partea antreprenorilor, ce au fost prezenti la workshop dar și cu discuții multe cu studenții, mergand pe studii de caz concrete. 

Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele anului 2022 în materie de promovari online, rețelele sociale adecvate promovarilor unor produse și grupuri țintă identificabile în aceste rețele.

Cosmin Costea, fondator al EcomMasters, a prezentat cei 7 pași ce trebuie urmați de un antreprenor în realizarea unui business online de calitate. Cosmin Costea a adus în prim plan studenților experiențele personale ca director de vânzări online în rețeaua Metro și  ca director de Digital Marketing in Deloitte și i-a provocat pe aceștia în a elabora materiale dedicate legate de studiile de caz prezentate.

Anca Hoțoi, fondator al agenției de marketing digital Performance Target, a adus în atenția studenților conceptele de Buyer Persona și Funnel, mergând pe exemple concrete ale unor clienți din agenția ce o conduce. Studenții au realizat în echipe diagrame complexe de Buyer Persona, mergand pe exemple reale din platfomele de cautare/promovare. 

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.