În perioada 16-17 noiembrie 2022, Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB), în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri a UB, organizează a patra sesiune de comunicări științifice ale studenților în domeniul antreprenoriatului.
Evenimentul este deschis studenților din România care doresc să-și prezinte ideile de afaceri și temele de antreprenoriat în fața cadrelor didactice, a antreprenorilor și a cercetătorilor, care îi vor sprijini în transformarea acestora în realitate.
Evenimentul este organizat în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2022-0167, iar persoanele interesate de participare sunt rugate să se înscrie până duminică, 13 noiembrie 2022, prin completarea formularului disponibil aici.
În cadrul acestui eveniment, sunt așteptate propuneri de prezentări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc și internațional.
Participanții pot analiza modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, pot investiga proiecte de antreprenoriat social și pot pune în discuție aspecte ce țin de educația antreprenorială în universități sau diferite aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.
Participanții pot propune, de asemenea și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample, propuneri de viitoare cercetări sau rezultate ale lucrărilor de licență proprii. Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.
Temele abordate (fără a se limita la acestea):
● Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți
● Antreprenoriat, inovație și tehnologie;
● Antreprenoriat educațional, cultural și social;
● Antreprenoriat medical și pentru sănătate;
● Promovarea culturii antreprenoriale;
● Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare;
● Antreprenoriat și responsabilitate socială;
● Educația antreprenorială și dezvoltarea durabilă;
● Elemente de management/marketing la nivelul start-up-urilor;
● Exemple de bune practici în afaceri.
Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.
Recomandări pentru prezentare: Timpul alocat unei prezentări este de maximum 15 minute; prezentarea va cuprinde între 10 și 15 slide-uri; structură recomandată (se personalizează în funcție de specificul temei abordate): Introducere: problema cercetată, justificare/ motivația alegerii temei respective, contextul – 2-3 slide-uri; Cercetarea proprie: analiza literaturii de specialitate, analiza proprie – 5-7 slide-uri; Concluzii – 2-3 slide-uri; Bibliografie 1-2 slide-uri.
Calendar și documente:
● 13 Noiembrie 2022: ultima zi de înscriere și transmitere prezentare. Astfel, vă invităm să trimiteți propunerile dumneavoastră de participare până pe 13 noiembrie 2022, folosind formularul disponibil aici. Prezentarea lucrării va fi realizată folosindu-se modelul de prezentare ppt ce poate fi accesat aici, iar documentul în format ppt va fi transmis la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. nu mai târziu de 13 noiembrie 2022;
● 14 Noiembrie 2022: Notificare acceptare prezentare; vă rugăm verificați mesajele transmise electronic la adresele instituționale comunicate în formularul de înregistrare;
● 16-17 Noiembrie 2022: desfășurarea efectivă a evenimentului. Programul evenimentului poate fi accesat aici.
Mai multe informații pot fi solicitate la adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.