secretariat@faa.unibuc.ro Program with the public:
Mon. - Thu.: Hours 12-14

Acest site este tradus automat cu ajutorul Google Translate!
Accesează aici varianta full a siteului în Română!

Organizăm concursul internațional de simulari de marketing Stratx - Markstrat : 12-16 Februarie 2018

 

 

In perioada 12-16 februarie , Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine- Departamentul Limbi Moderne Aplicate-  şi Facultatea de Administraţie şi Afaceri, din cadrul Universităţii din Bucureşti, organizează  cea de-a XIX-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv în cadrul consorţiului european, DUKENET.

La competiţie participă 93 de studenţi şi 20 cadre didactice din 11 ţări: Marea Britanie (Anglia şi Scoţia), Ungaria, Spania, Polonia, Franţa, Italia, Olanda, Finlanda, Belgia, Germania şi Romania.

Echipa gazdă a Universităşii din Bucureşti este condusă de  prof. dr. Magdalena Platis–Iordache,  prof. dr. Diana Ioniţă şi prof. Dr Răzvan Papuc. Din echipa Facultății de Administrație și Afaceri fac parte si conf. dr. Cosmin Olteanu, lect. dr. Ionut Constantin și asist.dr. Catalin Gradinaru.

În cadrul programului Markstrat, studenţii iau parte timp de o săptămână la 11 runde de simulare pe probleme de marketing în limba engleză, online, fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. Sunt testate cunoştinţele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, dar şi modul de lucru în echipă, viteza şi spontaneitatea luării de decizii sau găsirii de soluţii, munca în regim de stress, competenţa de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită.

La fínele simulării, se acordă medalii de aur, argint şi bronz,  în funcţie de evaluarea deciziilor luate, de nótele obţinute la două referate şi la prezentarea final, în echipe internaşionale, în faţa unui  juriu format din profesorii coordonatori.

Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 22 ani şi cuprinde 14 universităţi prestigioase din Europa.

 

Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la departamentele şi facultăţile menţionate mai sus la un stagiu intensiv de strategii de marketing.

In anii anteriori, o astfel de distincţie a deschis uşile companiilor multinaţionale la angajare, facând  diferenţa între absolvenţii noştri şi alti candidaţi.
 
Numărul medaliilor obţinute de delagaţia română din 2008 până în prezent este impresionant: 20 de aur, 17 de argint, 84 de bronz.

Aceste distincţii, alături de preluarea masivă a comunicatelor noastre de presă de către multiple canale media, au plasat Universitatea din Bucureşti pe locurile fruntaşe în ranking-urile internaţionale.

Eveniment sponsorizat de GfK Romania.