secretariat@faa.unibuc.ro Program with the public:
Mon. - Thu.: Hours 12-14

Acest site este tradus automat cu ajutorul Google Translate!
Accesează aici varianta full a siteului în Română!

Descriere si Admitere: E-Guvernare și Principiile Comunicării Publice

Program postuniversitar: E-Guvernare și principiile comunicării publice

Coordonator program:

Prof.univ.dr. Corina Rădulescu

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Programul E-Guvernare și principiile comunicării publice este creat de către Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație, care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT. 

Cursurile programului se vor organiza in format hibrid, după ora 16.00.

Download/Accesează Pliant Admitere / Formulare / Informatii suplimentare 

 Perioadă de înscriere: 15 ianuarie 2024  –  10 martie 2024

Secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri, B-dul Regina Elisabeta nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București, România

                             Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. telefon: 0213 053 741

Înscrieri online: https://forms.gle/JDJmCnZuKyD72cAf9

 

Durata programului postuniversitar: opt săptămâni

Taxă școlarizare: 1500 lei 

Taxă înscriere: 100 lei/dosar

 

Acte necesare pentru înscriere:

-fișa de înscriere completată de către candidat,

-diploma de bacalaureat,

-diploma de licență,

-foaia matricolă sau supliment la diplomă,

-C.I.,

-certificat de naștere,

-certificat de căsătorie (dacă este cazul),

-dovada achitării taxei de înscriere (Cont IBAN BCR Facultatea de Administraţie şi Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055).

 

Proba examenului de admitere: 100% media examenului de licență;

Criteriul de departajare: media generală de finalizare a studiilor universitare de licență;

Discipline de studiu:

  • Principiile comunicării publice și E-Guvernare: modelul guvernanță democratică;
  • Simplificare și debirocratizare în administrația publică prin instrumente de E-Guvernare – Punctul de Contact Unic electronic;
  • Arhitectura și modul de navigare în aplicațiile E-Administrație: Ghișeul.ro și interconectarea sistemelor informatice ale administrației;
  • Arhitectura și modul de navigare în platforma SEAP;
  • Administrare și securitate digitală în administrația publică;
  • Importanța respectării datelor private ale utilizatorilor GDPR

Programul postuniversitar de formare și dezvoltare continuă: E-Guvernare și principiile comunicării publice se adresează:

  • Administrației centrale și locale
  • Cetățenilor – marele public
  • Specialiștilor IT
  • Membrilor instituțiilor publice
  • Decidenților
  • Jurnaliștilor
  • Întreprinderilor
  • Partidelor politice
  • Tuturor celor care își propun dezvoltarea abilității de a folosi platformele informatice integrate (SNI, PCUe, SEAP, SNEP, E-Administrație și E-Democrație).

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.