secretariat@faa.unibuc.ro Program with the public:
Mon. - Thu.: Hours 12-14

Acest site este tradus automat cu ajutorul Google Translate!
Accesează aici varianta full a siteului în Română!

 Având în vedere adresa Ministerului Educației și Cercetării nr. 8881/ 07.04.2020, vă informăm cu privire la condițiile necesare pentru primirea unui ajutor de la stat în vederea achiziționării unui calculator, precum și calendarul acțiunilor ce trebuiesc întreprinse.

Pentru depunerea cererilor și a documentelor doveditoare în vederea stabilirii eligibilității solicitanților, nu va fi necesară deplasarea acestora la universitate ci, vor fi transmise prin servicii de curierat sau prin intermediul poștei electronice.

Cererile și documentele doveditoare vor fi transmise pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau prin curier la adresa: Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 3, cam. 313- Direcția Cămine Cantine și Activități Studențești.

Anexăm:

- adresa MEC 8881/07.04.2020, LEGEA nr. 269 din 16 iunie 2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, 

- HOTĂRÂREA Nr. 1294 din 13 august 2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare;

- Hotărârea nr. 225/2020 privind modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004.

- Calendarul pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziţionării de calculatoare începând cu anul 2020

- Cererea pentru acordarea unui ajutor financiar din partea statului în vederea achiziţionării unui calculator personal nou

- actele necesare doveditoare ce vor fi transmise odată cu cererea.

 

 

Mai multe detalii referitoare la Programul Euro 200 pot fi accesate pe site-ul unibuc.ro, la : https://unibuc.ro/activitati-studentesti/

 

 

  

Având în vedere situația actuală, prilejuită de declararea stării de urgență la nivel național, studenții Universității din București, beneficiari ai burselor studențești, care încasează bursa numerar, sunt rugați să transmită către Serviciul Social și Activități Studențești al UB, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., următoarele documente, pentru a benefica de bursă în contul personal:

  1. Cerere de ordonanțare, completată cu datele solicitate. Cererea poate fi descărcată de la: https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2020/03/Cerere-de-reodorna%C8%9Bare-burse-1.pdf
  2. Extras de cont al studentului beneficiar de bursă

Studenții care au ridicat bursa numerar pentru luna februarie 2020 și doresc virarea acesteia în cont, începând cu luna următoare, sunt rugați să transmită o solicitare în acest sens, la Serviciul Social și Activități Studențești, pe email și să anexeze extrasul de cont.

Pagina 8 din 10

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.